Latertje

Img_7554Ja, ik ben een beetje laat vandaag met mijn weblog. Reden is dat mijn pc vanmorgen aangaf: "Doe het zelf maar". Of liever gezegd, Windows gaf dat aan. Verschillende dingen uitgeprobeerd, maar het resultaat was dat Windows steeds opnieuw vergeefs trachtte op te starten. Lang verhaal kort: uiteindelijk belde ik Arne die bereid was te komen kijken wat er aan de hand was. Drie uur later is Windows opnieuw geïnstalleerd, zij het dat er een heel raar beeld tevoorschijn komt, kennelijk is de VGA-kaart beschadigd. Maar goed, ik kan weer internetten en hoe dit blogje er uit gaat zien merk ik morgen wel op mijn werk.

Genoeg gepraat over de PC-problemen. Vandaag is een bij uitstek rustig dagje met zonnebaden in de tuin, terwijl de kikkertjes op mij heen springen, de vogeltjes twinkeleren en dat alles met een groot glas vruchtensap en een boek dat ik gisteren van Paul van Oyen kreeg, nog voor mijn verjaardag: ‘De halve van Egmond’ van psychiater-schrijver maar bovenal fervent hardloper Bram Bakker. Een absolute aanrader, de man schrijft zo begeesterd over hardlopen dat hij zelfs de meest verstokte patat-etende bankzitter aan het lopen zou weten te krijgen. Zo stel ik mij dat voor, daar zal in de praktijk ongetwijfeld meer voor nodig zijn.

Img_7558Img_7557Img_7556Ja, over gisteren gesproken: ik heb nauwelijks getraind. Een beetje voor mijzelf ‘gefree-wheeld’, al met al amper veertig minuten in een heel sloom tempo. Wel heb ik nog een stukje ingelopen met Groep 5, die gisteravond drie nieuwelingen (twee dames en een man) mocht verwelkomen. Daarna naar huis, gedouchd en toch weer terug naar de club, waar de groepen – die ditmaal vijf keer duizend(?) op het programma hadden staan – terugkeerden van hun training.

Img_7555_2Ik kon niet nalaten Groep 5 op de foto te zetten, daarna Groep 2 (met trainer Ton van Westbroek) en Groep 3 van Henk Kop, waar ook eerdergenoemde Paul van O. deel uitmaakt en ook weer eens Marjolein!

Na afloop was het als vanouds gezellig in het clubhuis en ben ik begonnen met het koolhydraatrijke dieet: drie biertjes ;-).

