Offline, online!

Fredmarathonamsterdam1980klein_2 Als je een tijdje off-line bent kun je je echt ‘down’ voelen, zelfs de gedachten aan de marathon en de lichte gespannenheid die daar bij hoort raakt dan volkomen op de achtergrond. Het is alsof je helemaal afgesloten bent van de wereld. Raar eigenlijk, vijftien jaar geleden was er nog geen internet in de priv├ę-omgeving en je mist dan ook niets. Je had toen ook – uiteraard – geen digitale/virtuele netwerken.

Maar goed, we zijn er weer! Het heeft heel wat gedoe en hoofdbrekens gekost, maar ik heb Windows opnieuw geïnstalleerd en nu maar hopen dat-ie het blijft doen. Ik hoop dit blogje vanavond (als het meezit straks) bij te werken.

In ieder geval wil ik iedereen die morgen meedoet aan de marathon van Rotterdam, ongeacht de afstand die zij lopen, alle succes toewensen!!

Ik loop niet meer de 3:01:27 zoals op deze foto van de marathon van Amsterdam in 1980 (waar Gerard Nijboer zijn 2:09:01 liep!), maar met een uur later zou ik nu dik tevreden zijn! We’ll see…