Rondje strand

Het was een heerlijke avond om te trainen gisteravond. Wij gingen met een klein groepje op pad. Voordat het zover was, stond mij een aangename verrassing te wachten. Van Ellen kreeg ik als cadeautje voor het volbrengen van de marathon een mooi t-shirt van diezelfde Rotterdam-marathon. Erg lief, nogmaals bedankt Ellen!

Img_7639Img_7640Img_7641Img_7642Img_7643Img_7644Img_7645Img_7646Img_7648Img_7649Img_7650Img_7651Img_7653Img_7654We liepen via de duinen naar het valleitje aan de rand van Duindorp voor de oefeningen. Daarna gingen we op pad. Op het programma stond een duurloopje van ruim een uur met tussendoor wat versnellingen. Een mooi programma om mee te beginnen na de marathon, zij het zonder de versnellingen. Ook nu viel de stijfheid mij erg mee: eigenlijk had ik daar totaal geen last van, hooguit licht gevoelige benen. Wel kon ik merken dat er in het weekend een inspanning is geleverd, die ene keer dat ik wat snelheid maakte voelde ik dat ik het niet ‘te gek’ moest maken. De foto’s illustreren hoe de route was deze avond, het eerste gedeelte althans!

Img_7656Img_7655Img_7657Img_7663Helmie en ik hebben de training niet helemaal afgemaakt, samen liepen we over het strand weer terug. Heerlijk zo met die zon, zij het dat een straf tegenwindje vanuit het zuiden het ons ook weer niet al te gemakkelijk maakte. Bij paviljoen De Kwartel, waar het eenzaam trainende club- en bestuurslid Hans Maschaupt zich bij ons voegde, gingen wij weer naar boven. Daarna weer terug naar het clubhuis via het duinpad dat uitkomt op de Laan van Poot, ter hoogte van de Fuutlaan.

Img_7666_2Img_7668_2Na de training nog even in het krachthonk een paar oefeningen gedaan (Ton en Harry waren daar ook, zoals meestal op woensdag) en daarna weer gezellig verpozen in het clubhuis.