'Cause We Ended As Lovers'

Bloedstollend mooi vind ik onderstaand filmpje dat ik op YouTube tegenkwam. Ik had juist een aantal fragmenten van Good Old Jeff Beck live at Ronnie Scotts gezien, een concert waar recent een dvd van is uitgebracht die alom voor juichende recensies heeft gezorgd. Jeff Beck, die er op zijn 63ste nog net zo uit ziet als op zijn dertigste en nog net zo mooi speelt als destijds. Jeff Beck, een van het legendarische driespan gitaarhelden die The Yardbirds hebben voortgebracht: Jeff Beck-Jimmy Page-Eric Clapton. Op voornoemde dvd vlamt hij als nooit tevoren. Verder googlend kwam ik dus dit filmpje tegen van Jeff Beck en de jonge bassiste – let op die prachtige solo van haar! – Tal Wilkenfeld. Het nummer heet ‘Cause We Ended As Lovers’ (origineel van Stevie Wonder). Romantisch hè….

Maandagavondtraining

En nu over tot de orde van de (maan)dag.

Opvallend was het grote aantal (jonge) dames dat zich ditmaal had aangesloten bij Groep 5. Zeven in totaal, waaronder vier nieuwe gezichten. De rest van de groep bestaat uit ‘al wat oudere mannen’ (Oh, wat zeg ik nu…;-)… Arne, het enige ‘jonkie’ (wat relatief is natuurlijk, hij is ook al in de veertig) is inmiddels wegens verregaande snelheidsproblemen (weer een smiley) overgegaan naar een hogere groep.

De training bestond uit een duurloop met drie sessies korte versnellingen. Dat ging wel lekker, ondanks een wat mij betreft wat stroeve inloopfase. Het waren sessies van 5 keer dertig seconden voluit.

Na afloop redactievergadering. Behalve over het clubblad, ging het over het programmaboekje voor de Nederlandse Kampioenschappen Teams, die op 17 mei op onze eigen Laan van Poot worden gehouden. Hieraan doen uiteraard gerenommeerde atleten mee. Gratis toegang voor het publiek!