Stuk en kapot…..

Er zijn de afgelopen week een paar dingen kapot gegaan.
In materiële zin is dat mijn computer: volgens de helpdeskmedewerker van Casema is mijn PC getroffen door een BUG-virus, waardoor ik Windows opnieuw moet installeren.

Ik verwacht eind deze week – donderdag of vrijdag – weer on line te zijn, tot die tijd geen web-logs…..

No Responses Yet

  1. Jammer Fred,

    Ik hoop dat je pc gauw weer in orde is.
    Fijne werkweek, Groetjes palmira

  2. Hallo daar,

    Vanwege tijdgebrek heb ik besloten om mijn (vrijwillige) lidmaatschap op te zeggen bij de E.V.B.W.L. Ik moet je ook eerlijk zeggen dat ik de resultaten tegen vind vallen. Ik krijg hooguit één keer per week een bezoeker van de E.V.W.B.L. op mijn log. Ik heb geprobeerd om feestjes te geven en bloemen weg te geven. Maar helaas vallen de resultaten tegen.

    Bedankt en een dikke doei van
    Gerbera
    😦

    PS Succes met je PC!!!!!!!!

  3. Off topic : ik heb mijn lidmaatschap van evbwl opgezegd,dit vanwege tijdgebrek.De lijst is me nu te lang en kan het niet meer allemaal bijhouden.
    Ik kom af en toe nog wel eens even kijken hier;)

  4. Ha Gerbera en Alida,

    Ook ik merk dat het erg druk wordt, ik overweeg ook mijn lidmaatschap op te zeggen. Wat niet wil zeggen dat ik nergens meer kom kijken! Altijd welkom natuurlijk! 😛

    Fred

  5. Hoi Fred,

    Ik kom even afscheid van je nemen, hopend dat ik over een tijdje je weer kan bezoeken.
    Bedankt voor de steun ook die je aan Joke gaf, en voor de lieve woorden die je naar ons schreef.

    Liefs Palmira

  6. Tsjaa narigheid, die computers en die virussen.

Leave a comment